အပိုင္း (၁၂)
႐ွန္ဝမ္အိမ္ေတာ္၏ စီ့ေဖးမ်ားအား
ႀကိဳဆိုမႈသည္ တရားဝင္ဇနီးသည္ျဖစ္သည့္ က်န္႔ေဖးအား ႀကိဳဆိုဧည့္ခံပြဲ၏
အျပင္အဆင္တို႔အား မမွီႏိုင္ေသာ္ျငားလည္း အေနာက္နန္းသခင္ထံမွ လူလႊတ္၍
ဂုဏ္ျပဳခ်ီးျမႇင့္ျခင္းကိုကား ခံရေပေသးသည္။ ထို႔အျပင္ စီ့ေဖးႏွစ္ပါး၏
မိသားစုေနာက္ခံအင္အားသည္လည္း မေသးလွေပရာ ထိုပြဲေန႔သည္ကား ေတာ္ဝင္အမိန္႔စာျဖင့္
ခ်ီးေျမႇာက္ခဲ့ေသာ မဂၤလာပြဲတခုႏွင့္ သိပ္မျခားလွေပ။ ထို႔ေၾကာင့္ ထိုစီ့ေဖးႏွစ္ပါး
အိမ္ေတာ္သို႔ ဝင္ေရာက္ေသာေန႔သည္ အိမ္ေတာ္အတြက္ ေန႔ထူးေန႔ျမတ္တရက္အလား
စည္ကားသိုက္ၿမိဳက္လွေသာ ေန႔တေန႔ပင္ ျဖစ္ေလေတာ့သည္။
႐ွီခ်န္အန္းသည္
မနက္အေစာႀကီးကပင္ ႀကိဳဆိုပြဲအတြက္ စတင္ျပင္ဆင္ေနခဲ့သည္။ သူ၏မ်က္ႏွာသြင္ျပင္သည္ကား
တည္ၿငိမ္ေနခဲ့ပင္မယ့္ အမွန္တကယ္ သူ၏စိတ္ထဲတြင္ေတာ့ စိုးရိမ္ပူပန္မႈမ်ားက မေသးလွေပ။
အဘယ့္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ထိုအသစ္ဝင္လာမည့္ စီ့္ေဖးႏွစ္ပါး၏ စိတ္အေျခအေန၊
သေဘာထားတို႔ႏွင့္ ပတ္သက္၍ ေကာင္းသည္၊ ဆိုးသည္၊ ေပါင္းသင္းဆက္ဆံရလြယ္မလြယ္ဟူ၍ သူ
ဘာမွ မသိရေသးေခ်။ သူ သူ႔ကိုယ္သူ အနာဂတ္ေန႔ရက္မ်ားတြင္ အေနာက္ျခံဝန္းထဲတြင္သာ ေန၍
သာမန္မိန္းမမ်ားကဲ့သို႔ ေယာက်္ားတေယာက္၏ အခ်စ္အတြက္ ႐ွိရိွသမ်ွေသာ ခြန္အားႏွင့္
နည္းလမ္းေပါင္းစံုအား သံုးကာ အျခားေသာ မိန္းမမ်ားအား အကြက္ခ် ၾကံစည္ကာ တိုက္ခိုက္ရင္း
ျဖတ္သန္းသြားရမည့္ သူတေယာက္အေနေတာ့ စိတ္ကူးျဖင့္ေတာင္ မေတြးခ်င္မိေပ။
သူ၏
လက္ထပ္မဂၤလာပြဲေန႔တြင္မူ မဂၤလာအခမ္းအနား ထံုးတမ္းျဖစ္ေသာ မိုးေျမကန္ေတာ့ျခင္း
ၿပီးဆံုးသည္ႏွင့္ ဦးေခါင္းတြင္ မဂၤလာပုဝါနီ အုပ္လ်က္သားျဖင့္
မဂၤလာဦးအခန္းအတြင္းသို႔ ေခၚေဆာင္သြားျခင္း ခံခဲ့ရေပရာ အျပင္တြင္ မည္ကဲ့သို႔ေသာ
ဧည့္သည္မ်ား လာေရာက္ခဲ့ၾကသည္အား ႐ွီခ်န္အန္း မသိခဲ့ရေပ။ ယေန႔တြင္မူ သူကား
ဤဝမ္ရယ္အိမ္ေတာ္၏ အျခားေသာ အ႐ွင္သခင္တဦးအျဖစ္ လာေရာက္ၾကသည့္ ဧည့္သည္မ်ားအား
ဧည့္ခံႏႈတ္ဆက္ရေတာ့မွပင္ 'လက္စသတ္ေတာ့ ဤဝမ္ရယ္အိမ္ေတာ္၏ မဂၤလာဧည့္ခံပြဲသည္
ႀကီးက်ယ္ခမ္းနားကာ စည္ကားလွေပတကား'ဟု သူ သိလိုက္ရေတာ့သည္။
သဘာဝက်က်
စိတ္သက္ေတာင့္သက္သာျဖင့္ ႂကြေရာက္လာၾကသည့္ မိသားစုမ်ား၏ အမ်ိဳးသမီးဧည့္သည္တို႔အား
ဧည့္ခံႏႈတ္ဆက္ႏိုင္ရန္ ႐ွီခ်န္အန္းတေယာက္ ယန္ေမာေမာ့အား သူ႔အနားတြင္ တဖဝါးမွ်မခြာ
ထပ္ၾကပ္မကြာ လိုက္ခိုင္းထားရသည္။ ထိုသို႔ သူ႔အနားတြင္ ယန္ေမာေမာ့ ႐ွိေနေပမွသာ
သူ႔အား စိတ္႐ႈပ္ေထြး၊ ေၾကာက္လန္႔သြားေစမတတ္ေသာ ႀကီးမားမ်ားျပားလွသည့္
အမ်ိဳးသမီးဧည့္သည္ေတာ္ လူအုပ္ႀကီးအား ဟန္မပ်က္ ႏႈတ္ဆက္ဧည့္ခံႏိုင္ေပေတာ့သည္။
"အရင္က တခါမွ
ဝမ္ေဖးကို မျမင္ခဲ့ဖူးေပမယ့္...ဒီေလာက္ႀကီး ေခ်ာေမာသိမ္ေမြ႔ျပီး ဆြဲေဆာင္မႈ
႐ွိလိမ့္မယ္လို႔ မထင္ထားမိဘူး....သမိုင္းေရးရာအမတ္မင္းရဲ႕ သမီးက သူ႔ရဲ႕အလွအပနဲ႔
ပတ္သက္ၿပီး နာမည္ႀကီးလွခ်ည္ရဲ႕လို႔ေတာ့ ငါ ၾကားမိေပမယ့္....အခုေတာ့ ၿမိဳ႕ေတာ္ထဲမွာ
အလွဆံုးတေယာက္ကို ေရြးပါဆိုရင္ေတာ့ 'ဝမ္ေဖး'ကိုပဲ ေရြးရေတာ့မွာ အေသအခ်ာပဲ....ငါ့အထင္ကေတာ့
အမတ္ႀကီး သမီးရဲ႕အလွက ဒီအတိုင္း သာမန္ေလာက္ပါပဲ...."
အသက္ ဆယ့္ေျခာက္
ဆယ့္ခုနစ္ႏွစ္ခန္႔႐ွိေသာ....အမ်ိဳးသားတဦးအသြင္ ဝတ္ဆင္ထားေသာ
မိန္းကေလးတဦး.......။ ႐ွီခ်န္အန္း၏ တကိုယ္လံုးအား အထက္ေအာက္ စုန္ခ်ည္ဆန္ခ်ည္ျဖင့္
တခ်က္မွ် မ်က္ေတာင္မခတ္ဘဲ အကဲခတ္ ၾကည့္႐ႈၿပီးေနာက္ ထြက္လာခဲ့ေသာ
ေကာက္ခ်က္စကား....။ ထို႔ေနာက္တြင္မူ သူ႔အား ျပံဳးျပကာ ျပန္လွည့္ထြက္သြားေတာ့သည္။
ထိုကဲ့သို႔ေသာ ႐ုတ္တရက္ဆန္ေသာ အျပဳအမူ၊ အထိန္းအကြပ္မဲ့ စိတ္႐ွိတိုင္း ေျပာလာခဲ့ေသာ
မွတ္ခ်က္စကား....ထို မည္သည့္အမတ္မင္းအိမ္ေတာ္၏ သမီးပ်ိဳေလးမွန္း မသိရသည့္ မိန္းမပ်ိဳေလးေၾကာင့္
႐ွီခ်န္အန္း မည္သို႔ျပန္တံု႔ျပန္ရမည္ မသိေအာင္ စိတ္႐ႈတ္ေထြးသြားရသည္။
နံေဘးတြင္႐ွိေသာ ယန္ေမာေမာ့၏မ်က္ႏွာထက္တြင္လည္း အ့ံအားသင့္ တုန္လႈပ္မႈ
အျပည့္ျဖင့္ပင္။
အဆံုးသတ္ရလ်ွင္ျဖင့္
သူမသည္ မည္သည့္မိသားစု၏ သမီးပ်ိဳ မမေလးမ်ားပါလိမ့္။ ဤကဲ့သို႔ ဝမ္ရယ္အိမ္ေတာ္အတြင္း
ေယာက်္ားသား တဦးအသြင္ ဝတ္ဆင္ကာ ဧည့္သည္အျဖစ္လာရဲေလာက္ေအာင္ မ်က္ႏွာေျပာင္တိုက္ရဲ၊
သတၱိေကာင္းရေလာက္ေအာင္....။ ထို႔အျပင္ ဝမ္ေဖး၏ ႐ုပ္ရည္သြင္ျပင္ႏွင့္ ပတ္သက္၍
ေကာက္ခ်က္ခ်ရဲေလာက္ေအာင္....။ မဟုတ္ေသးေပ...။ ခ်ီးက်ဴးသြားခဲ့သည္ဟုပဲ
ေျပာရမည္လား....။
႐ွီခ်န္အန္း
အ့ံအားသင့္ ဆြံ႔အသြားမိသည္။ သူ၏နံေဘးတြင္႐ွိေနၾကေသာ လူအုပ္ႀကီးသည္လည္း
သူ႔နည္းတူပင္ျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္ ေစာေစာက မိန္းကေလးသည္ မည္သူဆိုသည္အား ဘယ္သူမွ
မသိေခ်။ ထိုကိစၥႏွင့္ ပတ္သက္၍ ေျပာဆိုေဝဖန္ၾကမႈမ်ား ၿပီးဆံုးသြားသည့္တိုင္
႐ွီခ်န္အန္း၏ အံ့ၾသမႈတို႔ကေတာ့ မကုန္ႏိုင္ေသးေပ။ အမွန္ေျပာရလ်ွင္
သူ၏စိတ္ထဲတြင္ေတာ့ ထိုမိန္းကေလးအား သူ အားက်မိသည္။
ထိုမိန္းကေလး၏
အေျပာအဆို၊အျပဳအမူတို႔သည္ ထိုသို႔ လူအမ်ား ေဝဖန္ေျပာဆိုစရာ
ျဖစ္ေနဦးေတာ့....သူမသည္ ဤေနရာကဲ့သို႔ အထက္တန္းလႊာ မင္းမ်ိဳးမင္းႏြယ္တို႔၏
အိမ္ေတာ္ေနရာ၌ ႐ွိေနေစကာမူ သူမ၏ ကိုယ္ပိုင္ စ႐ိုက္လကၡဏာ၊ ရဲရင့္ျခင္း ဝိေသသတို႔ကား
ေပ်ာက္ျပယ္မသြားခဲ့ေပ။ သူမ၏ မိဘမ်ားက အလြန္အမင္း
ခ်စ္ခင္အလိုလိုက္ထားမႈေၾကာင့္ေသာ္လည္းေကာင္း၊ မည္သည့္ ပူပန္စိတ္ဆင္းရဲမႈမ်ိဳးကိုမွ
မခံစားေစခဲ့ေၾကာင့္ေသာ္လည္းေကာင္း... ထိုအေၾကာင္းအရင္းမ်ားေၾကာင့္ သူမသည္ ယေန႔
ေလာကႀကီးတြင္ ျဖစ္ပ်က္ လည္ပတ္ေနေသာ အေၾကာင္း အေကာင္းအဆိုးတို႔အား နားမလည္ဟု
ဆိုႏိုင္ပါေသာ္လည္း သူမ၏ ပင္ကိုယ္စ႐ိုက္ကပင္ လြတ္လပ္၍ ခ်ဳပ္ထိန္းမႈမ႐ွိေသာသူ
ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ပင္ ဤကဲ့သို႔ ျပဳမူေနထိုင္ႏိုင္ျခင္း ျဖစ္ေပလိမ့္မည္။
ေတာ္ဝင္မ်ိဳးႏြယ္၊
ေတာ္ဝင္မိသားစုဝင္တို႔၏ အိမ္ေတာ္မ်ားတြင္ ၾကင္စဦးဇနီးေမာင္ႏွံတို႔အား မဂၤလာခန္း
မဝင္ခင္ မဂၤလာပြဲလာ ပရိသတ္တို႔မွ ေနာက္ေျပာင္ၾကည္စယ္ျခင္း ဓေလ့ထံုးတမ္းကား
မ႐ွိေသာေၾကာင့္ မဂၤလာအခမ္းအနား ၿပီးဆံုးသည္ႏွင့္ ဧည့္သည္အားလံုးတို႔သည္
မိမိတို႔အိမ္ေတာ္သို႔ ျပန္ၾကေလသည္။ ညေန ေနေစာင္း၍ မိုးေကာင္းကင္ ေမွာင္ရိပ္သန္းခါမွသာ
သတို႔သမီး႐ွိရာ မဂၤလာအိပ္ခန္းသို႔ မဂၤလာသတို႔သားအား ဝင္ခြင့္ျပဳေပလိမ့္မည္။
ယေန႔အဖို႔ကား တေန႔လံုး
ဟိုဟိုဒီဒီ ေျပးလႊားလႈပ္႐ွားေနရသျဖင့္ ႐ွီခ်န္အန္းတေယာက္ ပင္ပန္းႏြမ္းနယ္ေနေလၿပီ။
ထို႔ေၾကာင့္ ဧည့္သည္မ်ား အားလံုး ျပန္သြားၾကသည္ႏွင့္ ႐ွီခ်န္အန္း မိမိအခန္းသို႔
ျပန္လာခဲ့လိုက္ေတာ့သည္။ ျပန္ေရာက္သည္ႏွင့္ ယန္ေမာေမာ့အား ထမင္းဝိုင္းႏွင့္အတူ
ဝိုင္အရက္ပါ ျပင္ဆင္ေပးရန္ တခါမွ မမွာစဖူး ႐ွား႐ွားပါးပါး အမွာေတာ္ပါးလိုက္ေလသည္။
"သခင္ေလး.....ဝမ္းမနည္းပါနဲ႔....သခင္ေလးက..............."
“ခြၽန္းယီြ....ငါတို႔
ေ႐ွ႕ေလ်ာက္ အေခၚအေဝၚေတြ ျပင္မွျဖစ္မယ္....သခင္ေလးကို ဒီအခ်ိန္ကစၿပီး 'သခင္ေလး'လို႔
ေခၚလို႔မရသလို ေခၚဖို႔လဲ မသင့္ေတာ့ဘူး...ဒီကစၿပီး ေ႐ွ႕ေလ်ာက္ သခင္ေလးကို
'ဝမ္ေဖး'လို႔ ေခၚၾကရမယ္...သခင္ေလးက ဝမ္ရယ္ရဲ႕ တရားဝင္ဇနီး
'က်န္႔ေဖး'....အ႐ွင္မင္းႀကီးဆီက ေတာ္ဝင္အမိန္႔စာနဲ႔ '႐ွန္ဝမ္ေဖး'ဘြဲ႔
ခ်ီးေျမႇာက္ျခင္း ခံထားရတာ...ၿပီးေတာ့ ဒီဝမ္ရယ္အိမ္ေတာ္ရဲ႕ မိသားစုေခါင္းေဆာင္
'အိမ္ေတာ္သခင္မ'ဆိုလည္း ဟုတ္တယ္...ငါတို႔က ဘယ္ေလာက္ပဲ ဇနီးသည္ရဲ႕အိမ္ေတာ္ကလူေတြပဲ
ျဖစ္ဦးေတာ့ လိုက္နာရမယ့္ ဓေလ့စည္းကမ္းေတြကိုေတာ့ လ်စ္လ်ဴ႐ႈ ဂ႐ုမစိုက္လို႔
မရဘူး....”
သခင္ေလးႏွင့္ ဝမ္ရယ္တို႔သည္
အိပ္ခန္းတခန္း၊ တကုတင္ထဲ သံုးၾကသည့္သူမ်ား မဟုတ္ေပ။ ယခု စီ့ေဖးႏွစ္ပါးပင္
အိမ္ေတာ္သို႔ ဝင္ေရာက္လာၾကၿပီ ျဖစ္ေလရာ သခင္ေလး၏ ေနရာ၊ အေျခအေနတို႔သည္ ပို၍
ခက္ခဲလာေတာ့မည္အား ယန္ေမာေမာ့ ေကာင္းစြာ သိေပသည္။ သူတို႔အေနျဖင့္
"တရားဝင္ဇနီးသည္"ဟူေသာ နာမည္ကိုသာ ဖက္တြယ္ ကာကြယ္သြားရန္သာ ႐ွိေတာ့သည္။
ထိုအမည္သာ ႐ွိေနသေရြ႕ေတာ့ ဤဝမ္ရယ္အိမ္ေတာ္တြင္ သခင္ေလးအေနျဖင့္ ေကာင္းစြာ
ေနထိုင္ျဖတ္သန္းသြားႏိုင္ေပလိမ့္မည္။
ယန္ေမာေမာ့၏
အေတြးစိတ္ကူးတို႔အား ႐ွီခ်န္အန္း နားလည္သည္။ ထို'ဝမ္ေဖး'ဟူေသာ အေခၚအေဝၚသည္ သူအတြက္
ႀကီးေလးလွေသာ အေခၚအေဝၚတခု ျဖစ္ေပမယ့္... သို႔ေသာ္လည္း....... ယခုမွစ၍ ထိုအမည္ႏွင့္
က်င့္သားရေစရန္ သူ ႀကိဳးစားရေပဦးမည္။ သူ၏မိခင္သည္ ရွီအိမ္ေတာ္အႀကီးအကဲ၏
တရားဝင္ဇနီးသည္ျဖစ္ေသာ္ျငား၊ သူသည္လည္းပဲ တရားဝင္ သားႀကီး၊
မိသားစု၏အေမြဆက္ခံသူျဖစ္ေသာ္ျငား...သူ ကေလးဘဝမွပင္ ဖခင္၏ ခ်စ္ျမတ္ႏိုးျခင္းအား
တခါမ်ွပင္ မခံခဲ့ရဘူးေပ။ ထို႔ေၾကာင့္ သူတို႔ အေမႏွင့္သား ႏွစ္ဦးတို႔၏
႐ွီအိမ္ေတာ္႐ွိ ေန႔ရက္မ်ားကား သိမ္ႏုပ္ အေရးမပါလွေသာ ကိုယ္လုပ္ေတာ္တဦး၏ အေျခအေန၊
ဆက္ဆံခံရမႈတို႔ႏွင့္ ထူး၍ ကြာျခားလွျခင္း မ႐ွိခဲ့ေပ။ ထို႔ေၾကာင့္ ႐ွီခ်န္အန္း
ရင္ထဲ အသည္းထဲကပင္ နားလည္ထားသည္ကား ေ႐ွာင္းခ်င္းယန္႔၏ အသိအမွတ္ျပဳမႈအား မရ႐ွိပါက
သူ၏'ဝမ္ေဖး'ဟူေသာ ဂုဏ္ပုဒ္သည္ကား အခြံသာသာမွ်ေသာ ဟန္ျပ အဆင္တန္ဆာတခု၊ အမ်ား
ေလးစားရမည့္ အဆင့္အတန္းျပ အမည္ဂုဏ္ပုဒ္တခု ျဖစ္လာလိမ့္မည္ မဟုတ္ေပ။ သို႔ေစကာမူ သူ
ယန္ေမာေမာ့အား စိတ္မပူပန္ေစလိုေတာ့သည္။ ထို႔အျပင္ သူ ဘာကိုမွ အာရံုစိုက္ ပူပင္
မေနခ်င္ေတာ့ေပ။ ေျခတလွမ္းခ်င္းသာ လွမ္းၿပီး ေနာက္တလွမ္းမလွမ္းမွီမွသာ အေျခအေနအား
အကဲခတ္ ဆံုးျဖတ္ၾကတာေပါ့....။
ထိုအေခၚအေဝၚ
ေျပာင္းလဲရမည့္ ေခါင္းစဥ္ေအာက္၌ပင္ ေ႐ွာင္းခ်င္းယန္႔၏ ကိုယ္လုပ္ေတာ္အျဖစ္
ေနေရးႏွင့္ ပတ္သက္၍ ခြၽန္းယြီႏွင့္ တုန္းရႊယ္တို႔၏ အေတြးတို႔အား ႐ွီခ်န္အန္း
ေမးျမန္းမိသည္။ အကယ္၍ သူမတို႔တြင္ ထိုသို႔ေသာ အေတြးစိတ္ကူးမ်ား ႐ွိေနပါက
႐ွီခ်န္အန္း တားဆီးေနမည္ မဟုတ္ေပ။ လူတိုင္းတြင္ ကိုယ္ပိုင္အေတြးစိတ္ကူး ကိုယ္စီ
႐ွိႏိုင္ၾကၿပီး သူအေနႏွင့္လည္း ထိုသည္အား အျပစ္တင္ေနမည္ မဟုတ္ေပ။
"သခင္ေလး....ကြၽန္မကေတာ့
မလုပ္ခ်င္ဘူးေနာ္....ကြၽန္မက သခင္ေလးကိုပဲ
ျပဳစုေစာင့္ေ႐ွာက္သြားခ်င္တာ...ေနာက္က်မွ ဒီဝမ္ရယ္အိမ္ေတာ္ထဲက သင့္ေတာ္ၿပီး
ယံုၾကည္ရမယ့္ ေ႐ွာင္စူး*တေယာက္ေလာက္ သခင္ေလး ေရြးၿပီး ကြၽန္မနဲ႔
လက္ထပ္ေပးလို႔ရတယ္....လက္ထပ္ၿပီးရင္လဲ ကြၽန္မကေတာ့ သခင္ေလးကိုပဲ ဆက္ခစားေနခ်င္ေသးတယ္...."
မည္သို႔ဆိုေစကာမူ
ခြၽန္းယီြသည္ ယားထိုတေယာက္အေနျဖင့္ ေသခ်ာ ေလ့က်င့္သင္ၾကားေပးျခင္း ခံခဲ့ရသူ
ျဖစ္သည္။ ဤကဲ့သို႔ေသာ ႀကီးက်ယ္ျမင့္ျမတ္လွေသာ၊ အာဏာ႐ွိ ထင္႐ွားလွေသာ မိသားစု၊
အိမ္ေတာ္တို႔၏ ျပ႒ာန္းထားေသာ ဓေလ့ထံုးတမ္းမ်ားအား သူမ မသိ႐ွိဘဲ ဘယ္ေနပါမည္နည္း။
သူတို႔သည္ကား သခင္ေလး၏ေနာက္မွ လိုက္၍ သခင္ေလး၏ခင္ပြန္းသည္ျဖစ္သူ၏ အိမ္ေတာ္သို႔ အတူ
လိုက္ဝင္ေရာက္လာသည့္ အမ်ိဳးသမီးအေစခံမ်ားျဖစ္ၾကရာ တကယ္တမ္းေျပာရလွ်င္ သူတို႔အား
ဝမ္ရယ္မွ ပိုင္ဆိုင္သည္။ သို႔ေသာ္ သူမ အမွန္တကယ္ပင္ မလုပ္ခ်င္။ လိုလားျခင္း
မ႐ွိေပ။ အကယ္၍ ဝမ္ရယ္မွ သခင္ေလးအေပၚ ေကာင္းေကာင္း ဆက္ဆံသည္ဆိုပါက ထားလိုက္ပါေတာ့။
ယခုေတာ့ ဝမ္ရယ္မွ သူမ၏သခင္ေလးအေပၚ ဤကဲ့သို႔ ျပဳမူဆက္ဆံေနမွေတာ့ သူမ ဘယ္လိုလုပ္ၿပီး
ထိုသို႔ေသာ အေတြးမ်ိဳး ဝင္ႏိုင္ရမည္နည္း။
*(ေ႐ွာင္စူး = အငယ္တန္း အမ်ိဳးသားအေစခံ။
အေစခံေကာင္ေလး။)
"မင္းတို႔
သေဘာပဲေလ...."
ခြၽန္းယီြ၏
စကားတို႔သည္ သူမ၏စိတ္ရင္း အမွန္အတိုင္းပင္ ျဖစ္ေၾကာင္း ႐ွီခ်န္အန္း သိသည္။
တုုန္းရႊယ္အတြက္မွာမူ....။ သူမသည္ ပင္ကိုကပင္ စကားနည္းသူ ျဖစ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္
မ်က္ေမွာင္ၾကံဳ႕ကာ ေနေနသည့္ တုုန္းရႊယ္အား ႐ွီခ်န္အန္း ျမင္သည္ႏွင့္ ထိုကိစၥႏွင့္
ပတ္သက္၍ သူမ သေဘာမက်၊ သေဘာမတူေလေၾကာင္း သူ သိလိုက္ရသည္။ သို႔ေၾကာင့္ပင္
႐ွီခ်န္အန္း အထူးအေထြ ဆက္ေမးျမန္းမေနေတာ့ဘဲ သူမတို႔အား သူ႔အား ခစားရန္
မလိုေတာ့ေၾကာင္း၊ ညစာသြားစားၾကရန္သာ ေစခိုင္းလိုက္ေတာ့သည္။ ယေန႔
ဝမ္ရယ္အိမ္ေတာ္တြင္ အရသာ႐ွိလွမည့္ စားေကာင္းေသာက္ဖြယ္မ်ားက မနည္းလွေပဘူး မဟုတ္ပါလား...။
"ေမာေမာ့...ေမာေမာ့လဲ
သြားနားလိုက္ေတာ့....တေနကုန္ ပင္ပန္းထားတာမလား....ခဏေနလို႔ ကြၽန္ေတာ့ဆီ ျပန္လာၿပီး
ေစာင့္ေပးစရာမလိုဘူး...အခု ျခံဝန္းထဲမွာလဲ ယားဟြမ္ေလးေတြ ႐ွိေနတာပဲ...အခန္းထဲ
တခုခု လိုအပ္တာ႐ွိရင္ ကြၽန္ေတာ္ သူတို႔ကိုပဲ ခိုင္းလိုက္လို႔ရတယ္...."
"သခင္ေလး...သခင္ေလးလဲ
ေစာေစာ အနားယူသင့္တယ္....မနက္က်ရင္ စီ့ေဖးေတြက သခင္ေလးဆီ လာၿပီး
လက္ဖက္ရည္ဆက္သၾကမွာ....ဒါေၾကာင့္မို႔လို႔ သခင္ေလး အားနည္းေနလို႔ မရဘူး...."
သူမတို႔ သခင္ေလးကား
အျပင္ပန္းမွ ၾကည့္လွ်င္ ေျပာရဆိုရ ေကာင္းမည့္ပံု ႐ွိေသာ္လည္း တကယ္တမ္းတြင္ အျခားေသာ
သူမ်ားထက္ ပို၍ ေခါင္းမာသည့္သူျဖစ္ေၾကာင္း ယန္ေမာေမာ့ သိသည္။ သူ
ဆံုးျဖတ္ထားၿပီးသည့္ကိစၥအား ဘယ္သူမွ ေျပာင္းလဲႏိုင္စြမ္း မ႐ွိေပ။ ထို႔ေၾကာင့္ သူမ
ထြက္မလာခင္ သခင္ေလးအတြက္ ဂရုစိုက္စကား အနည္းငယ္သာ ေျပာႏိုင္ခဲ့သည္။
အားလံုး
ထြက္သြားၾကေသာအခါ ႐ွီခ်န္အန္း အေတာ္အသင့္ စိတ္သက္သာရာရသြားသကဲ့သို႔
ခံစားမိသြားသည္။ ဝိုင္အရက္ေႏြးေႏြးတို႔သည္ တခြက္ၿပီးတခြက္ သူ၏ကိုယ္ထဲသို႔
ဝင္ေရာက္က်ဴးေက်ာ္လာခဲ့သည္။ သို႔ျဖင့္ သြန္ေမွာက္လိုက္ေသာ ဝိုင္ပုလင္းငယ္မွ
အရည္တစက္ကယ္မွ် ထြက္မလာေသာအခါမွသာ ႐ွီခ်န္အန္းသည္ သူ႔အတြက္ ခ်ိဳးေရျပင္ေပးရန္
အျပင္႐ွိ ယားဟြမ္ငယ္ေလးအား ေစခိုင္းလိုက္ေတာ့သည္။
ေရခ်ိဳးၿပီးသြား၍
အိပ္ရန္ျပင္ေနေသာ ႐ွီခ်န္အန္း ခုတင္ေပၚမွ တဖန္ ျပန္လည္ဆင္းလာသည္။ ထို႔ေနာက္
အသံုးျပဳျခင္းမ႐ွိသည့္ အလွျပင္ခံု႐ွိရာသို႔ လွမ္းသြားရင္း
သစ္သားေသတၱာငယ္ေလးအတြင္းမွ ေက်ာက္စိမ္းဆြဲျပားတခုအား ႐ွာေဖြထုတ္ယူလာသည္။ သူ၏လက္ထဲသို႔ေရာက္လာေသာ
ထိုအရာေလးအား သူ အၾကာႀကီး စိုက္ၾကည့္ေနမိသည္။ အနီးကပ္၍ၾကည့္ၾကည့္ပါက ထိုအရာအား
ပထမတန္းစား အရည္အေသြးျမင့္ ေက်ာက္စိမ္းျဖဴျဖင့္ ျပဳလုပ္ထားသည္အား ေတြ႔ရေပမည္။
႐ွီခ်န္အန္း ထိုေက်ာက္စိမ္းဆြဲျပားအား သူ၏ခါးစည္းတြင္ ခ်ိတ္ဆြဲလိုက္ကာ
အိပ္ရာ႐ွိရာသို႔ ျပန္လာခဲ့သည္။ ထို႔ေနာက္ သူ၏မ်က္ဝန္းတို႔အား မွိတ္လိုက္ကာ
ခပ္ေထြေထြျဖစ္ေနေသာ ခံစားခ်က္တို႔ျဖင့္ တျဖည္းျဖည္း အိမ္မက္ကမ႓ာထဲသို႔ တိုးဝင္သြားေတာ့သည္။
ယေန႔
ဝမ္ရယ္အိမ္ေတာ္တြင္ ေပ်ာ္ရႊင္ရမည့္ မဂၤလာပြဲ က်င္းပျဖစ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္
ညအခ်ိန္သို႔ ေရာက္လာသည့္တိုင္ အိမ္ေတာ္တဝင္းလံုး မီးထိန္ထိန္လင္းေအာင္
ထြန္းညႇိထားဆဲျဖစ္သည္။ မဂၤလာဦးအိပ္ခန္းအတြင္း႐ွိ သတို႔သမီးႏွစ္ဦးတို႔သည္
ယခုအခ်ိန္ထိတိုင္ သူမတို႔၏ ခင္ပြန္းသည္ႏွင့္အတူ မ်ားမၾကာမီ ေရာက္လာမည့္ သူမတို႔၏
အနာဂတ္ေန႔ရက္တို႔အား ေစာင့္ေမ်ွာ္ေနဆဲပင္ ျဖစ္သည္။ သို႔ေစကာမူ ေ႐ွာင္းခ်င္းယန္႔သည္ကား
ယခုထိတိုင္ သူ၏စာၾကည့္ေဆာင္ထဲတြင္ ႐ွိေနဆဲ ျဖစ္သည္။
"ဝမ္ရယ္....ဘယ္စီ့ေဖးမယ္မယ္ဆီ
သြားမွာလဲ....ျမန္ျမန္ဆံုးျဖတ္ေပးမွရမွာေလ....အခ်ိန္လဲ မေစာေတာ့ဘူး....."
က်ဴးစုန္းသည္
က်ဴးအိမ္ေတာ္ထိန္း၏ တဦးတည္းေသာသား ျဖစ္ၿပီး ဤႏွစ္တြင္ ဆယ့္ေျခာက္ႏွစ္႐ွိၿပီျဖစ္သည္။
ေ႐ွာင္းခ်င္းယန္႔၏ အနားတြင္ ႐ွိေနခဲ့သည္မွာ သံုးႏွစ္သာ
႐ွိသြားခဲ့သည္...သူ၏အိမ္ေတာ္သခင္သည္ ဘာေတြ စဥ္းစားထားသည္၊ မည္သို႔ေသာ
အေတြးတို႔႐ွိသည္အား တခါတရံ သူ နားမလည္ႏိုင္သည့္ အခ်ိန္မ်ားစြာ ႐ွိေနေသးသည္။
စီ့ေဖးႏွစ္ပါး၏
အိမ္ေတာ္တို႔သည္ ဒုတိယမင္းသားႏွင့္ တတိယမင္းသားတို႔အား အသီးသီး
အေထာက္အပံ့ေပးေနၾကေသာ္လည္း ယခုေတာ့ သူတို႔သည္ သူ၏သခင္ႏွင့္ လက္ထပ္ၿပီးမွေတာ့
သူတို႔၏အိမ္ေတာ္မ်ားသည္လည္း ဝမ္ရယ္အေပၚ သစၥာေစာင့္သိ အေထာက္အကူေပးရမည္အား အထူးတလည္
ေထာက္ျပေျပာဆိုေနစရာ မလိုေပ။ ဤသည္မွာ အမတ္မင္းႏွစ္ပါးအား ကိုယ့္ဘက္ပါေအာင္
ဆြဲေခၚႏိုင္ေတာ့မည့္ အခြင့္အေရးပင္ျဖစ္သည္။ သို႔တိုင္ေအာင္ အဘယ္ေၾကာင့္ သူ၏သခင္ကား
တစက္ကေလးမွပင္ မေပ်ာ္ရႊင္သည့္ပံု ေပါက္ေနရသနည္း...။
"ဝမ္ေဖးေရာ....အိပ္သြားျပီတဲ့လား...."
“ဟင္...”
မည္သည့္အခ်ိန္
႐ွိေနၿပီလဲ။ ဘယ္လိုျဖစ္ၿပီး ဝမ္ရယ္က ဝမ္ေဖးအေၾကာင္း လာေမးေနရျပန္တာလဲ။ က်ဴးစုန္း
သိထားသည္က ဝမ္ရယ္ႏွင့္ဝမ္ေဖးတို႔၏ ႀကီးက်ယ္ခမ္းနားလွေသာ ေတာ္ဝင္မဂၤလာပြဲေန႔ညတြင္
ဝမ္ရယ္သည္ မဂၤလာဦးအိပ္ခန္းသို႔ ဝင္ခဲ့ေပမယ့္ ဝမ္ေဖးႏွင့္အတူ မဂၤလာဦးညအား အတူ
မကုန္ဆံုးခဲ့ေၾကာင္း၊ ဇနီးေမာင္ႏွံအရာ မေျမာက္ေသးေၾကာင္းပင္ ျဖစ္သည္။ ယေန႔ထိတိုင္
ဝမ္ရယ္ႏွင့္ဝမ္ေဖးတို႔ၾကား႐ွိ ဆက္ဆံေရး တိုးတက္လာသည္ကိုလည္း သူ မျမင္မိေသးေပ။
ထိုသည္ကို ဒီအခ်ိန္က်မွ ဝမ္ရယ္က ဝမ္ေဖးအေၾကာင္း စကားစလာရသနည္း။
"မင္း
ျပန္နားလိုက္ေတာ့....အျပင္မွာ႐ွိတဲ့ မိန္းမစိုးေလးကိုပဲ အခန္းျပန္တဲ့အခါ
မီးအိမ္ကိုင္ခိုင္းလိုက္လို႔ ရတယ္...."
“သခင္....ဘယ္မယ္မယ့္အေဆာင္ကို
သြားမွာလဲ....”
ဒါေပမယ့္ ဘာလို႔ သခင္
ေျပာလိုက္တဲ့စကားက........
"ဘယ္ကိုမွ
မသြားဘူး..... ပန္ဝမ္ ကိုယ့္အိပ္ခန္းကိုယ္ ျပန္မွာ....."
“.....…”
က်ဴးစုန္း စိတ္ထဲတြင္
နားမလည္ႏိုင္႐ွိေနသည္မ်ားအား ယခုကဲ့သို႔ သူ၏သခင္မွ ႐ွင္းလင္းေပးသြားလိမ့္မည္ဟု
မထင္ထားခဲ့ေပ။ ဒါေပမယ့္ ဒါက.....ဒါက နည္းနည္းေလးေတာ့.....အြန္း....
"သခင္ အရမ္း
အေျမာ္အျမင္ ႐ွိတာပဲ..... ဒီလို ဘယ္စီ့ေဖးမယ္မယ္ဆီ သြားရမလဲ
ေရြးရခက္ေနမွေတာ့...ဝမ္ေဖး႐ွိတဲ့ဆီ သြားတာက ပိုေကာင္းတာေပါ့...."
သခင္ျဖစ္သူ၏
အတြင္းစိတ္အား ခန္႔မွန္းႏိုင္သြားသည္ဟု မိမိဘာသာ အထင္ေရာက္သြားေသာ က်ဴးစုန္းတေယာက္
အျပင္တြင္႐ွိေနေသာ မိန္းမစိုးေလးအား သခင္ အခန္းသို႔ျပန္ကာ အနားယူမည့္ လမ္းတေလ်ွာက္
မီး ေသခ်ာျပေပးရန္ ၫႊန္ၾကားၿပီးသည္ႏွင့္ မိမိအခန္းသို႔ အိပ္စက္ရန္
ထြက္သြားေတာ့သည္။
ေ႐ွာင္းခ်င္းယန္႔
ပင္မျခံဝန္းသို႔ ေရာက္လာခဲ့ခ်ိန္တြင္ေတာ့ ႐ွီခ်န္အန္းအား ညေစာင့္ေစာင့္ေပးေနေသာ
ယားထိုေလးပင္ အိပ္ေပ်ာ္၍ေနေလၿပီ။ ပင္မျခံဝန္းသို႔ ယားထိုငယ္ ဆယ္ေယာက္ေက်ာ္
ေရာက္လာသည့္အခ်ိန္မွစ၍ ပင္မအိပ္ခန္း၏ အျပင္ခန္းသည္ ညေစာင့္တာဝန္က်သူမ်ား အျမဲ
အသံုးျပဳသည့္အခန္းျဖစ္လာၿပီး ႐ွီခ်န္အန္းသည္လည္း အလိုအေလ်ာက္ပင္
ပင္မအိပ္ခန္းျဖစ္ေသာ အတြင္းခန္းတြင္သာ အိပ္စက္ရန္ ျဖစ္လာေတာ့သည္။
အျပင္ခန္းထဲ႐ွိ
ညေစာင့္ယားထိုသည္ကား ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ အိပ္ေမာက်ေနျခင္းမဟုတ္ရာ
ေ႐ွာင္းခ်င္းယန္႔ႏွင့္အတူ ပါလာေသာသူမ်ား၏အသံအား ၾကားသည္ႏွင့္ ခ်က္ခ်င္း ႏိုးလာသည္။
ေ႐ွာင္းခ်င္းယန္႔အား အ႐ိုအေသေပး ႏႈတ္ဆက္ၿပီးသည္ႏွင့္ ဝမ္ေဖးအားႏိႈးရန္
ျပင္ေလေတာ့သည္။ သို႔ေစကာမူ အႀကိမ္ႀကိမ္ မည္မွ်ပင္ေခၚကာႏိုးေစကာမူ ဝမ္ေဖးကား
အိပ္ေနရာမွ ႏိုးမလာ။
“ဝမ္ရယ္...ဝမ္ေဖးက...…”
“မင္းတို႔
သြားၾကေတာ့.....ဒီမွာ မင္းတို႔ ေစာင့္ေနစရာ မလိုဘူး.......”
“ဟုတ္ကဲ့ပါ.....”
ယားထိုငယ္ေလးမွ
႐ွီခ်န္အန္းသည္ ေစာေစာေလးကမွ ဝိုင္အရက္ေသာက္ထားေၾကာင္း၊ အရက္မူးကာ
အိပ္ေပ်ာ္သြားသျဖင့္ ႏိုးမလာသည္ ျဖစ္ႏိုင္ေၾကာင္း ေ႐ွာင္းခ်င္းယန္႔အား
႐ွင္းျပရန္ၾကံစည္ထားေပမယ့္ သူမပင္ စကားမစရေသး...ေ႐ွာင္းခ်င္းယန္႔မွ
ၾကားျဖတ္ေျပာလာသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ သခင္၏အမိန္႔အား မလြန္ဆန္ရဲသည့္ယားထိုေလးလည္း အလ်င္အျမန္
အခန္းအတြင္းမွ ထြက္ခြာသြားေတာ့သည္။
ခုတင္အနီးသို႔
နီးကပ္လာသည္ႏွင့္အမွ် ျပင္းထန္ေသာ ဝိုင္အရက္နံ႔တို႔က ေ႐ွာင္းခ်င္းယန္႔အား
ဆီးႀကိဳေလသည္။ ထို႔အတူ ေ႐ွာင္းခ်င္းယန္႔ ေတြးမိသည္ကေတာ့ သူ၏ ဤဝမ္ေဖးကား
အေရးႀကီးလွေသာ အေျခအေနမ်ားတြင္ အျမဲ တည္ၿငိမ္ကာ ရင့္က်က္သူ မ်က္ႏွာဖံုးတပ္ထားေပမယ့္
တကယ္တမ္း ယခုကဲ့သို႔ သူ၏စိတ္အား လႊတ္ထားသည့္ အခ်ိန္အခါမ်ိဳးလည္း ႐ွိေပေသးသား
ဟုပင္။
သူ၏ကိုယ္ေပၚတြင္
ဝတ္ဆင္ထားေသာ ဝတ္စံုႏွင့္ အဆင္တန္ဆာမ်ားအား အရင္ ဖယ္႐ွားလဲလွယ္လိုက္သည္။
စီးထားသည့္ဖိနပ္အား ခုတင္ေပၚတက္ကာ မလွဲေလ်ာင္းမီကပင္ ကန္ခြၽတ္ထားၿပီးျဖစ္သည္။
ထို႔ေနာက္ မ်က္စိအစံုအား မွိတ္လိုက္သည့္အခ်ိန္တြင္ေတာ့ ေ႐ွာင္းခ်င္းယန္႔တေယာက္
အိပ္စက္ရန္ အဆင္သင့္ ျဖစ္ေနေလၿပီ။ သူ ငယ္စဥ္ကေလးဘဝတုန္းကေတာ့ နည္းနည္းေလးမွပင္
သူ႔ကိုယ္သူ အတင္းလုပ္ကာ ဟန္ေဆာင္ေနစရာ မလိုခဲ့ေပ။
ထိုအခ်ိန္....ထိုအခ်ိန္တုန္းကေတာ့ သူသည္ မည္သည့္ပံုစံ၊ မည္သို႔ေသာသူျဖစ္ေနေစကာမူ
ဖခမည္းေတာ္မွ သူ႔အား ခ်စ္ျမတ္ႏိုးၿပီးသားပင္။ ယခုလည္း တဖန္ သူကိုယ္သူ
အတင္းဟန္လုပ္ကာ ဟန္ေဆာင္မ်က္ႏွာဖံုးတို႔တပ္ရန္ မလိုေတာ့သည့္အခ်ိန္ ေရာက္လာျပန္ၿပီ။
အမွန္အတိုင္း ေျပာရမည္ဆိုရင္ေတာ့ သူ မည္သို႔ေသာပံုစံ၊ အေျခအေနျဖစ္ေနေစကာမူ သူ႔အား
မည္သူမွ ဂ႐ုစိုက္ၾကေတာ့မည္ မဟုတ္ေပ။
႐ွီခ်န္အန္း သူ၏တသက္
ဘယ္ေသာအခါမွ မစဥ္းစားခဲ့ဖူးမိသည္က....တေန႔ သူ အိပ္ရာမွႏိုး၍ မ်က္ဝန္းအစံုအား
ဖြင့္လိုက္သည္ႏွင့္ အရင္ဆံုး ျမင္ေတြ႔ရသည္က 'ယားထို'လည္း မဟုတ္၊ 'ေမာေမာ့'လည္း
မဟုတ္....ႀကီးျမတ္လွေသာ အ႐ွင္ ႐ွန္ဝမ္ ''ေ႐ွာင္းခ်င္းယန္႔"ျဖစ္ေနလိမ့္မည္ဟုပင္...။
ထို႔ထက္ပိုသည္က သူ႔ကိုယ္သူအား ဤကဲ့သို႔ ေ႐ွာင္းခ်င္းယန္႔ႏွင့္ ဖက္လ်က္သား
အေျခအေနျဖင့္ ႏိုးထလာျခင္းပင္.....။
ေ႐ွာင္းခ်င္းယန္႔၏
လက္ႏွစ္ဖက္လံုးသည္ ဖြင့္ကာဆန႔္ထုတ္ထားၿပီး ထိုၾကားထဲမွာမွ ႐ွီခ်န္အန္းသည္
ေ႐ွာင္းခ်င္းယန္႔ဘက္ မ်က္ႏွာမူကာ တေစာင္းလွဲအိပ္ေနမိသား...။ ေ႐ွာင္းခ်င္းယန္႔၏
လက္ေမာင္းအား ေခါင္းအံုးကာအိပ္ေနသည့္ ရွီခ်န္အန္း၏လက္တဖက္မွာမူ ေ႐ွာင္းခ်င္းယန္႔၏
ခါးေပၚတြင္ အက်အနကို တင္ကာထားသည္။ သူ ေခါင္းအံုးလုပ္ကာထားသည့္ ေ႐ွာင္းခ်င္းယန္႔၏
ထိုလက္တဖက္အား ထိုေနရာမွ ဆက္၍ၾကည့္လိုက္ပါက သူ၏ခါးေအာက္နားတြင္
ေနရာယူကာ......*****
အသာေလး သူ၏လက္အားမကာ
ဘာမွမျဖစ္သလိုဟန္ျဖင့္ ႐ွီခ်န္အန္း သူ၏ကိုယ္အား တဖက္သို႔ အသံတိတ္ အသာအယာ
လွည့္လိုက္သည္။ ထို႔ေနာက္ ေ႐ွာင္းခ်င္းယန္႔ သူ၏မ်က္ႏွာေပၚမွ အမူအရာတို႔အား
မျမင္ႏိုင္ေလာက္သည့္ အေနအထားသို႔ ေရာက္ေနေၾကာင္း ေသခ်ာသြားမွသာ ႐ွီခ်န္အန္း
ထူပူေနေသာနားႏွစ္ဖက္အား လက္ျဖင့္အုပ္၍တဖံု....မ်က္ႏွာျပင္အား လက္ႏွစ္ဖက္ျဖင့္
ဖံုးကြယ္၍တမ်ိဳး....ပါးျပင္ႏွစ္ဖက္အား သူ၏လက္ေခ်ာင္းမ်ားျဖင့္
ဆြဲလိမ္၍တဖြယ္...အမ်ိဳးမ်ိဳး လုပ္ေနမိသည္။ အဘယ့္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ သူ ကိုယ့္ကိုကိုယ္
သင္ခန္းစာေကာင္းေကာင္းေပးရန္ လိုအပ္ေသာေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။ ေနာက္တခါ အရက္မူးၿပီး
ဒီလို ကုလားေသကုလားေမာ အိပ္ေပ်ာ္သြားလို႔ မျဖစ္ဘူး....။ ၿပီးေတာ့....ၿပီးေတာ့
ေ႐ွာင္းခ်င္းယန္႔ထက္ အရင္ အိပ္ရာက ႏိုးေနမွ ျဖစ္မယ္...။
“အျပင္ကလူေတြ...ဝင္လာခဲ့....”
“.....…”
အခုေလးတင္မွ
ေ႐ွာင္းခ်င္းယန္႔ ႏိုးမလာေသး၍ေတာ္ေသးသည္ဟု မိမိကိုယ္ကို အားတင္းႏွစ္သိမ့္ထားေသာ
႐ွီခ်န္အန္း၏ နားအတြင္းသို႔ တိုးဝင္လာသည္က ေ႐ွာင္းခ်င္းယန္႔၏ အသံ...။ ခ်က္ခ်င္း
႐ွီခ်န္အန္း သူ၏မ်က္လံုးမ်ားအား မွိတ္ခ်လိုက္သည္။ သူ၏ႏွလံုးကား ထိန္းမရေအာင္ပင္
က်ယ္ေလာင္စြာ ခုန္ေနသည္မွာ ထိုႏွလံုးကား လည္ပင္းထဲသို႔ပင္ တက္၍လာခုန္ေနသည့္ႏွယ္...။
ထိုအခ်ိန္ မေန႔ညက သူ ႐ူးမိုက္စြာ ျပဳလုပ္ခဲ့ေသာကိစၥအား စဥ္းစားမိသည္ႏွင့္
သူ၏ခါးတြင္ခ်ိတ္ဆြဲထားသည့္ ပစၥည္းေလးအား အျမန္ ဆုတ္ကိုင္ကာ လက္ထဲတြင္
သိုဝွက္ထားလိုက္မိသည္။
ဒီေန႔ကား စီ့ေဖးမ်ားမွ
ဝမ္ေဖးအား လက္ဖက္ရည္ လာေရာက္ ဆက္သရမည့္ေန႔ျဖစ္ေလရာ ဝမ္ေဖးႏိုးလာမည့္အခ်ိန္အား
ေစာင့္ေနသည့္ ယားထိုမ်ားကလည္း အခန္းအျပင္ဘက္တြင္ အဆင္သင့္ ႐ွိေနၿပီးသားပင္။
ေ႐ွာင္းခ်င္းယန္႔ လွမ္းေခၚလိုက္သည္ႏွင့္ မ်က္ႏွာသစ္ရန္ႏွင့္ ခံတြင္းေဆးရန္
ေရဇလံုႏွင့္ ပစၥည္းမ်ား ကိုင္ေဆာင္လာသည့္ ယားထိုတစုသည္ အခန္းတံခါးအား တြန္းဖြင့္ကာ
ဝင္လာၾကသည္။
အစမူလက
သူမတို႔ထင္ထားသည္က ဤဝမ္ရယ္အိမ္ေတာ္၏ ဝမ္ေဖးသည္ မ်က္ႏွာသာေပး ျမတ္ႏိုးျခင္း
မခံရသူဟူ၍ ျဖစ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ဘယ္သူမွ ထင္မထားခဲ့သည္က ဝမ္ရယ္သည္
စီ့ေဖးႏွစ္ပါးအား လက္ခံရ႐ွိသည့္ေန႔တြင္မွ ဝမ္ေဖး၏အေဆာင္တြင္ တညတာ
လာေရာက္ကုန္ဆံုးသြားခဲ့လိမ့္မည္ဟုပင္။ ယားထိုတစုအတြက္မွာမူ အံ့ၾသရျခင္းႏွင့္အတူ
သူတို႔၏တာဝန္အား ပို၍ အေလးအနက္ထားကာ လုပ္ေဆာင္သြားၾကရန္ ဆံုးျဖတ္လိုက္ၾကသည္။
အစကတည္းကပင္ ဝမ္ေဖးသည္ အိမ္ေတာ္၏အႀကီးအကဲ၊ အခြင့္အာဏာ႐ွိသူ ျဖစ္သည္။ ယခု ဝမ္ရယ္၏
ခ်စ္ျမတ္ႏိုးမႈအား ရ႐ွိထားေနမွေတာ့ ဝမ္ရယ္အတြက္ မ်ိဳးဆက္အေမြ ဆက္ခံမည့္ သားသမီး
မေမြးေပးႏိုင္လည္း ဘာအေရးလဲ။ သားသမီးအတြက္ကေတာ့ ဝမ္ရယ္ဘက္မွ အမ်ိဳးရင္း
ေယာက်္ားေလးတဦးအား ေမြးစားလိုက္လ်ွင္လည္း ရတာပဲျဖစ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ယခုမွစ၍
ဝမ္ေဖးအား ပို၍ သတိထားကာ အေလးေပး ျပဳစုခစားသြားမွျဖစ္မည္။
ေ႐ွာင္းခ်င္းယန္႔ကား
သူ၏နံေဘးတြင္ အိပ္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနေသာသူအား အထူးတလည္ သြား၍
အေႏွာင့္အယွက္ေပးမေနေတာ့။ မိမိဘာသာ အိပ္ရာမွထ၊ အဝတ္အစားလဲ၊ မ်က္ႏွာသစ္၊
ခံတြင္းေဆးၿပီးသည္ႏွင့္ "ဒီေန႔ ေတာ္ဝင္ညီလာခံမွာ လုပ္စရာကိစၥေတြ ႐ွိတယ္...ညေန
ေနာက္က်မွျပန္လာမယ္...''ဟူေသာ စကားအား ခ်န္ထားခဲ့ၿပီးသည္ႏွင့္ အခန္းထဲမွ ထြက္သြားေတာ့သည္။
ေ႐ွာင္းခ်င္းယန္႔
ထြက္သြားမွသာ ႐ွီခ်န္အန္း အိပ္ေနရာမွ ထရဲေတာ့သည္။ သို႔တိုင္ အဘယ့္ေၾကာင့္ ယခုထိ
သူ၏မ်က္ႏွာေပၚတြင္...အထူးသျဖင့္ ပါးျပင္ႏွစ္ဖက္တြင္ နီျမန္းေသာအေရာင္တို႔က
က်န္႐ွိေနေသးရသနည္း။ ထိုမ်က္ႏွာအေရာင္သည္ ႐ွီခ်န္အန္းအား
ကေယာင္ကတမ္းႏိုင္ေလာက္ေအာင္ ျပဳစားႏိုင္ေလသည္။ သူအေနႏွင့္ ဘာမွ မျဖစ္ခဲ့သေယာင္သာ
အားတင္း၍ဟန္ေဆာင္ထားရန္သာ ႐ွိေတာ့သည္။ သို႔ေစကာမူ ထိုမ်က္ႏွာကား ယားထိုတေယာက္၏
မ်က္စိေအာက္မွ မလြတ္ေခ်။ 'မေန႔ညက ဝမ္ရယ္နဲ႔ ဝမ္ေဖးၾကားထဲမွာ ကိစၥေကာင္းေတြ
႐ွိခဲ့မယ္ထင္တယ္...'
"ႏူးပိ*...ဝမ္ေဖးအား
ဝမ္းေျမာက္ဂုဏ္ျပဳအပ္ပါတယ္...."
“ႏူးပိ....ဝမ္ေဖးအား
ဝမ္းေျမာက္ဂုဏ္ျပဳအပ္ပါတယ္....”
ယားထိုတေယာက္မွ
စကားစလိုက္သည္ႏွင့္ က်န္႐ွိေနသည့္ ယားထိုအားလံုးလည္း သူမေနာက္မွ လိုက္ကာ
ဂုဏ္ျပဳစကားေျပာလာၾကသည္။
*(ႏူးပိ = ေက်းကြၽန္၊ အေစခံ။)
႐ွီခ်န္အန္း
သူတို႔တေတြ ဘာအတြက္ေၾကာင့္ သူ႔အား ဝမ္းသာဂုဏ္ျပဳေပးေနမွန္း နားမလည္ေပ။ ထို႔အတူ
ေမးလည္း မေမးခ်င္ေပ။ ထိုကိစၥမ်ိဳးကား သြားေရာက္ေမးျမန္းလိုက္ပါက အဆံုးတြင္
အၾကပ္ေတြ႔ အ႐ွက္ရမည့္သူမွာ သူပဲ ျဖစ္လိမ့္မည္ မဟုတ္ပါလား။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ သူတို႔ကမွ
သူ႔အား ဂုဏ္ျပဳဝမ္းသာစကားေျပာေနမွေတာ့ အဲဒီကိစၥသည္ ေကာင္းေသာကိစၥျဖစ္ဖို႔သာမ်ားသည္။
ဘာကိစၥလဲ ဆိုသည္ကေတာ့ အဲ့ဒီေလာက္ႀကီး သိခ်င္စရာကိစၥမဟုတ္ေပ။
႐ွီခ်န္အန္း၏
'မသိက်ိဳးကြၽံျပဳလိုက္မႈ'က ဝမ္ေဖး၏ျခံဝန္းသို႔ ယခုမွ ေျပာင္းေရြ႕တာဝန္က်သည့္
ယားထိုငယ္အခ်ိဳ႕အား ပို၍ပင္ ဝမ္းသာသြားေစသည္။ သူတို႔ ပထမထင္ထားခဲ့သည္က သူတို႔သည္
ခက္ခဲပင္ပန္းလွသည့္ေန႔ရက္မ်ားအား ျဖတ္သန္းသြားရမည့္ သနားစရာ ဝမ္ေဖးတပါးအား
ျပဳစုခစားသြားရလိမ့္မည္ ဟူ၍ပင္။ ယခုေတာ့ မထင္မွတ္ဘဲ ဝမ္ေဖးႏွင့္ဝမ္ရယ္ၾကား႐ွိ
ဆက္ဆံေရးသည္ အမ်ားႀကီး ေကာင္းေနေလသည္။
သူတို႔ယားထိုတစုသည္
သူတို႔ဘာသာသူတို႔ မိမိတို႔၏ဦးေႏွာက္ေသးေသးေလးထဲမွ အေတြးစိတ္ကူးယဥ္မႈတို႔ျဖင့္
ဝမ္ေဖးအား ႐ွန္ဝမ္ရယ္အိမ္ေတာ္၏ ခ်စ္ျမတ္ႏိုးမႈအခံရဆံုးဇနီးေနရာသို႔
သတ္မွတ္ေပးလိုက္ၾကသည္။ ထိုသို႔ျဖင့္ တေယာက္မွအစျပဳ၍ အားလံုး
ေပ်ာ္ရႊင္ၾကည္ႏူးေနၾကသည့္အခိုက္အတန္႔တြင္ေတာ့ မ်ားမၾကာမီတြင္ လက္ဖက္ရည္
လာေရာက္ဆက္သၾကမည့္ စီ့ေဖးႏွစ္ပါးကိုလည္း သူတို႔ ေမ့ပစ္လိုက္ၾကကာ
ဂ႐ုစိုက္မေနေတာ့ေပ။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ဒီလိုပထမဆံုးေန႔ဆိုတာ ႐ွန္ဝမ္အိမ္ေတာ္တြင္
တကယ့္အိမ္ေတာ္သခင္မသည္ ဘယ္သူဆိုတာ သူတို႔ ေကာင္းေကာင္း နားလည္သေဘာေပါက္သြားရန္
ျပသေပးဖို႔ အေကာင္းဆံုးေန႔ပင္ မဟုတ္ပါလား.....။
XXXXX
***** (T/N: တမင္
ဖတ္ရင္း feelၾကဲသြားမွာစိုးလို႔ ဒီနား လာေရးတာ...😁
အဲ့ဒီအပိုဒ္ေလးကိုပဲ
Englishလို အခါ၂၀...တ႐ုတ္လို အခါ၂၀...အဲ့ေလာက္ဖတ္တာကို ဘယ္လိုေခ်ာေအာင္
ျပန္ေရးရမွန္း မသိေတာ့ဘဲ တစ္ေနတာ😭😭😭 (ေတာ္ေသး...ဒီစာအုပ္က
ဘာဘာညာညာ သိပ္မပါလို႔....ဖတ္သာဖတ္တတ္တာ...ကိုယ္တိုင္ ေရးၾကည့္ေတာ့ ဒါေလးကို
ခက္ေနတာ....My Deep Respect to All Authors and Translators 🙏😊)
ခုေတာ့ ကိုယ့္ဘာသာ
ျဖည့္ၿပီး ဘာသာျပန္ပစ္လိုက္တယ္😁
အဲ့ေနရာ
မ႐ွင္းၾကသူမ်ား႐ွိရင္ေလ...ကိုယ္ပိုင္အေတြ႔အၾကံဳမ်ားျဖင့္
စိတ္ကူးၾကည့္ႏိုင္ပါေၾကာင္း...ကိုယ္ပိုင္အေတြ႔အၾကံဳမ႐ွိေသးၾကသူမ်ားဆိုရင္ျဖင့္
Mr.Google၏အကူအညီကို ရယူႏိုင္ပါေၾကာင္း...(ပံုေတြ ႐ွာၾကည့္ၾကေပါ့)
XXXXX
No comments:
Post a Comment